MENY

I 2019 hadde det tatt femten år å få alle generasjoner inn på Facebook. I 2020 tok det én måned å få et verdenssamfunn over på Teams. Forbløffet av erfaringene søker vi lærdom og stiller spørsmålet «Hva nå?». 

Sjelden har vi som fellesskap vært mer tilpasningsdyktige og lærevillige. Covid-19 gav umiddelbare positive effekter relatert til utslipp, men effekten er midlertidig. Bærekraft tar for alvor form som hygienefaktor.

Virus finner mange former og trusselen fra datavirus og -innbrudd har truffet regionen hardt etter den urovekkende meldingen «protect your system, amigo» Verdien på dataene øker i takt med datamengden, og kompetanse for hvordan beskytte seg mot denne voksende risikoen er avgjørende å tilegne seg og sin organisasjon.

Hva kan vi forvente av den nye virkeligheten? Hva gjør den med oss? Hvilke muligheter åpner seg i kjølvannet av covid-19 og hvordan finner vi den riktige retningen med business as unusual?

Se programmet for Mjøskonferansen 2021 – 16. september!